Wiśniowa-Dobczyce (86)

Każdego roku we wrześniu na trasę Wiśniowa - Dobczyce wbiegają sztafety uczniów szkół podstawowych i średnich, reprezentacje różnych organizacji i indywidualni biegacze. To nie tylko motywacja do aktywności, ale też żywa lekcja historii, bo XXXVI Sztafeta Szlakiem Walk Partyzantów AK i BCh to sposób na na upamiętnienie pacyfikacji Wiśniowej i Lipnika. 


Zdecydowałem się pokonać trasę bez sztafetowych zmienników (ponad 11,5 km), a wyprzedziły mnie tylko dwie sztafety (mające po 14 zmian). W jednej z nich biegł mój syn.


Stanąłem na podium wśród wspaniałych biegaczy. A życiowy rekord, który padł na 10 kilometrach poprawiłem aż o 10 sekund (37:43). Przyczyniło się do zdobycia zaszczytnego 3. miejsca w dzisiejszym wydarzeniu. Pierwszy był mój obecny trener Adam Czerwiński.

Komentarze